forum dla ludzi, którzy maja coś do powiedzenia - forum bez granic...

Forum forum dla ludzi, którzy maja coś do powiedzenia Strona Główna
 

 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja  Profil   

Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
 
Resocjalizacja


 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum dla ludzi, którzy maja coś do powiedzenia Strona Główna -> KONTROWERSJE
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość

Figo
śmierdzący chujownik z koziej dupy




Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2789
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:44, 29 Sty 2008    Temat postu: Resocjalizacja

Czy poprawczaki i więzienia naprawdę resocjalizują? Czy takie zakłady pełnią w ogóle jakąś wychowawczą misję, czy są tylko by odizolować? Co myślicie o osobie, która była w poprawczaku lub w więzieniu? Macie jakieś uprzedzenia?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

elizz
mam usta namiętne jak brzeg nocnika




Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 1935
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: południe

PostWysłany: Wto 16:52, 29 Sty 2008    Temat postu:

nie mam zadnych uprzedzen, sama zajmuje sie prywatnie resocjalizacją, takie moje hobby ze tak powiem Smile
natomiast jesli chodzi o poprawczaki to jest to masakra, moja siostra uczyla tam i niestety ale są to w duzej mierze ludzie nie do poprawienia, wychowania, albo system resocjalizacyjny czy jak to tam zwał jest do kitu, poza tym w takich placowkach - czy to wiezienie czy poprawczak - zwykle znajduja się ludzie o roznym stopniu zezwierzecenia, ktorzy odsiaduja rozne wyroki za rozne wykroczenia, chcac nie chcac wyrabiaja sobie siec kontaktow, popadają w dlugi finansowe bądź też rozne przyslugi i takie tam, zwykle po wyjsciu albo są bardziej zepsuci albo po prostu ciezko jest im sie calkowicie odciac od srodowiska, jesli np. ktos spowodowal wypadek z wlasnej glupoty i zabil czlowieka - ale nie mial takiej intencji a trafia do wiezienia - to sorry ale jak mozna stawiac go na rowni z kims kto pocwiartowal i zgwalcil wlasna matke, no i dupa zbita, moze sie zdarzyc ze takie osoby wyjdą gorsze niz byly, albo po rpostu wyjda zle - choc byly dobre ale popelnily bląd za ktory musieli odpowiedziec,
no ogolnie ciezka sprawa z tym Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Figo
śmierdzący chujownik z koziej dupy




Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2789
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 8:56, 30 Sty 2008    Temat postu:

Dokładnie tak jak piszesz Elizz, nie ma mowy o resocjalizacji jeśli zamyka się w zakładach "przestępców" i "sprawców". Weźmy np. piekarza, który oddawał chleb bezdomnym i za niezapłacone podatki / wg izby skarbowej / trafił do celi razem z mordercą. Piekarz co prawda nie stanie się bandytą ale jego psychika na bank padnie, podobnie jest w poprawczakach- trafiają tam dzieciaki, które uciekały z domu/ bo starzy piją i biją/ i młodociani bandyci, narkomani itp. Kto będzie miał na kogo większy wpływ-wiadomo.
Oczywiście są wyjątki i niektórym taki pobyt daje do myślenia ale ogólnie, wg mnie, ideą takich zakładów jest póki co izolacja.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

elizz
mam usta namiętne jak brzeg nocnika




Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 1935
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: południe

PostWysłany: Śro 10:54, 30 Sty 2008    Temat postu:

jest to kwestia ciężka do uregulowaia, trudno tworzyc zaklady dla tych 'lepszych' i 'gorszych', tym bardziej, ze tak naprawde ciezko wyczuc kto jest kim,

ja znam wiele przykładów ludzi, którzy popelnili za mlodu wykroczenie dosyć lekkie i odsiedzieli 1-2 lat, wierzcie mi, ze dla 18letniego czlowieka który ukradł radio bo namowili go na to koledzy jest to ogromna tragedia, ja wiem ze to ich wina i glupota do kwadratu, ze tak nie wolno itp. itd., mimo wszystko z posyłaniem czlowieka do wezienia bylabym ostrożna bo tak naprawde co daje taka izolacja? po pierwsze (mowie tu o mlodych okolo 18letnich ludziach) niemoznosc ksztalcenia sie dalej, nawet jesli jest mozliwosc dokonczenia w pierdlu szkoly to co z tego jesli czlowiek jest tak przybity i wytracony z rownowagi, ze ma wszystkiego dosyc, potem wychodzi, nie moze znalezc pracy, zycie mu sie wali, tez mi resocjalizacja, oczywiscie mowie tutaj caly czas o tych, którzy zrobili cos poprzez glupote, natomiast są takie cwaniaczki np. na moim osiedlu których bym calą paczką chętnie nawet dziś wsadzila do więzienia, do dupy z tym wszystkim :/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum dla ludzi, którzy maja coś do powiedzenia Strona Główna -> KONTROWERSJE Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

 
Regulamin